Zapytanie ofertowe na remont świetlicy wiejskiej w Nasiegniewie
Nr RRGiZP.271.2.3.2012
I. Zamawiający:
Gmina Fabianki
Fabianki 4, 87-811 Fabianki
tel. (54) 251-72-10, fax (54) 251-72-29
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
II. Opis przedmiotu zamówienia
Istniejący budynek świetlicy wiejskiej we wsi Nasiegniewo zlokalizowany jest na działce nr 576 w Nasiegniewie gm. Fabianki, który jest własnością Inwestora Gminy Fabianki. Budynek wolnostojący nie podpiwniczony parterowy wykonany w technologii tradycyjnej przykryty stropodachem jednospadowym wysokość budynku ok. 4,20 m kategoria zagrożenia ludzi ZL IV. Przeznaczony jest dla mieszkańców miejscowości Nasiegniewo i obecnie pełni rolę świetlicy wiejskiej.
1. Specyfika głównych wymagań
Planowany remont budynku wykonanie prac remontowych wewnętrznych, wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej w holu, pomieszczeniu kuchni oraz sanitariatach, wykonanie wygrodzenia pomieszczenia magazynowego ścianką wewnętrzną i kotłowni z pomieszczenia garażu. Wykonanie tynków na ścianach oraz posadzek wraz ze szlichtami cementowymi i ułożenie płytek podłogowych terakotowych. Wykonanie remontu pomieszczenia kuchni z ułożeniem płytek glazurowych na ścianach i płytek podłogowych. Remont pomieszczenia sanitariatów w.c. Wykonanie wygrodzenia pomieszczenia szatni ścianką aluminiową z drzwiami. W świetlicy zamontowanie trzech grzejników panelowych na ścianach z wykonaniem przewodów zasilających miedzianych. Ponadto malowanie wszystkich pomieszczeń.
Kosztorys obejmuje następujące elementy:
a) roboty budowlane polegające na wykonaniu:
- wygrodzenia pomieszczenia kotłowni i zaplecza kuchennego wraz z ich tynkowaniem
i malowaniem oraz ułożenie terakoty, powierzchnia posadzek, powierzchnia ścian
b) roboty budowlane polegające na wykonaniu:
- malowanie, ułożenie glazury i terakoty w pomieszczeniu kuchennym i montaż drzwi,
- malowanie, ułożenie glazury i terakoty w pomieszczeniach WC i montaż drzwi,
- malowanie i ułożenie terakoty w szatni oraz montaż drzwi kasetonowych
- malowanie i położenie tynku mineralnego oraz montaż drzwi w holu świetlicy
c) roboty instalacyjne obejmują montaż:
- rurociągów miedzianych
- grzejników stalowych wraz z zaworami
- ustępów typu kompakt
Szczegółowy zakres robót określa przedmiary robót wraz z kosztorysami ofertowymi stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV:
45.00.00.00-7 Roboty budowlane
45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
3. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełnione i podpisane przez Wykonawcę formularz ofertowy oraz kosztorysy ofertowe - wg załączonych wzorów
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty,
2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt. 2) może być dostarczony przed podpisaniem umowy.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są:
- Beata Obielecka, tel. (54) 251-72-23, e-mail: zp@fabianki.pl
- Czesław Stępniewski, tel. (54) 251-72-28, e-mail: zp@fabianki.pl
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków
udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu, tj.: od poniedziałku do piątku, od 7.00 do 15.00, wtorek od 8.00 do 16.00.
VI. Termin wykonania zamówienia oraz warunki płatności
1. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy do 15 września 2012 r.
2. Okres gwarancji dla wykonanych robót wynosi 36 miesięcy.
3. Zapłata nastąpi po zakończeniu i odbiorze końcowym inwestycji.
4. Należności płatne będą przez Zamawiającego przelewem na wskazane w rachunku konto Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty złożenia przez niego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
VII. Miejsce składania ofert
a) Oferty powinny zostać złożone w formie pisemnej według wzoru oferty będącego załącznikiem do niniejszego zapytania w terminie do dnia 27 czerwca 2012 r. do godz. 15.00.
b) Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Fabianki 4, 87-811 Fabianki
w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy z adnotacją dotyczy postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na realizację zadania pn.: „Remont połączony z modernizacją budynku świetlicy wiejskiej w Nasiegniewie” lub przesłać faksem na nr (54) 251-72-29 lub na adres e-mail: zp@fabianki.pl
VIII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
IX. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
1) Wybór najkorzystniejszej oferty odbywał się będzie w oparciu o następujące kryteria:
cena: 100%, liczone wg wzoru:
Cmin
C = ————— x 100
Cx
C - ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę,
Cmin - najniższa zaoferowana cena,
Cx - cena rozpatrywanej oferty.
X. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
5. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
1. Zapytanie ofertowe, formularz ofertowy, kosztorysy i projekt budowlany - pobierz (1924kB)
Wójt Gminy Fabianki
Jan Krzyżanowski
Wytworzył: Beata Obielecka (20 czerwca 2012)
Opublikował: Marcin Rybka (20 czerwca 2012, 13:08:43)
Ostatnia zmiana: Marcin Rybka (26 września 2012, 13:23:29)
Zmieniono: Korekta edytorska
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 676