Ogłoszenie - zapytanie ofertowe na usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Fabianki
Fabianki, dnia 2 września 2011 r.dotyczy usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Fabianki
I. ZAMAWIAJĄCY
Nazwa zamawiającego: Gmina Fabianki
Adres zamawiającego: Fabianki 4
87-811 Fabianki
Telefon: 54-251-72-10
Faks: 54-251-72-29
NIP: 888-28-92-245
REGON: 910866944
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z obiektów, których właścicielami są osoby fizyczne z terenu Gminy Fabianki, wg poniższego wyszczególnienia:
L.p. posesji | Ilość azbestu przeznaczona do utylizacji [m2] | Zakres usługi |
1 | 200 | Transport/utylizacja |
2 | 40 | Transport/utylizacja |
3 | 72 | Transport/utylizacja |
4 | 100 | Transport/utylizacja |
5 | 400 | Demontaż/transport/utylizacja |
6 | 370 | Demontaż/transport/utylizacja |
Razem | 1182 |
3. Ze względu na to, że powyższe dane są tylko danymi szacunkowymi Zamawiający zastrzega sobie:
a) możliwość niezrealizowania całości powyższego zadania,
b) możliwości zwiększenia ilości zamówienia o nie więcej niż 50 %,
c) możliwość przesunięcia pomiędzy pozycjami powyższej tabeli.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 października 2011 r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- zawierać wartość oferty (netto i brutto),
- określać termin wykonania zamówienia,
- określać warunki płatności,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
2. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 12 września 2011r., a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczony na stronie internetowej pod adresem: www.bip.fabianki.lo.pl.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie internetowej www.bip.fabianki.lo.pl
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
CENA – 100 %
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowe informacje udzielane są w Urzędzie Gminy Fabianki, Fabianki 4, 87-811 Fabianki pokój nr 10 lub pod nr tel. 54 251-72-38 – Pani Monika Amenda.
IX. ZAŁĄCZNIKI
1. Wzór formularza ofertowego - pobierz (30kB)
Wytworzył: Monika Amenda (2 września 2011)
Opublikował: Marcin Rybka (2 września 2011, 14:54:51)
Ostatnia zmiana: Sylwia Wnukiewicz (6 września 2011, 14:49:30)
Zmieniono: Wprowadzenie pkt. X. Zmiany do zapytania ofertowego
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1030