2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci uczęszczających do szkół na terenie Gminy Fabianki


Fabianki: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci uczęszczających do szkół na terenie Gminy Fabianki

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty w Fabiankach, Fabianki 4, 87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2517212, faks 054 2517229.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.fabianki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci uczęszczających do szkół na terenie Gminy Fabianki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Kursy do Publicznego Gimnazjum w Fabiankach i Szkoły Podstawowej w Cypriance na trasach o łącznej długość 105km dziennie. B. Kursy do Zespołu Szkół Publicznych w Nasiegniewie na trasach o łącznej długość 149km dziennie. D. Kursy do szkoły w Fabiankach i Nasiegniewie autobusem 20-to miejscowym na trasach o łącznej długość 60km dziennie. C. Autobus dodatkowy na dowóz dzieci z Liska do Publicznego Gimnazjum w Fabiankach i Szkoły Podstawowej w Cypriance na trasie o łącznej długość 12km dziennie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja istotnych warunków zamówienia i jej załączniki Zamówienie będzie obejmowała 12 miesięcy - w dniach nauki szkolnej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wadium.

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, kiedy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

 III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, kiedy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę w następujących częściach powinien się wykazać: - w cz. A i B dysponowaniem co najmniej trzema autokarami (70 miejscowy, 50 miejscowy i autokar dodatkowy) z aktualna rejestracją i badaniami technicznymi - w cz. C dysponowaniem co najmniej autokarem 20 - to miejscowym z aktualną rejestracją i badaniami technicznymi - w cz. D dysponowaniem co najmniej autokarem 50 - cio miejscowym z aktualną rejestracją i badaniami technicznymi. W przypadku składania oferty na wszystkie cztery zadania wymagane jest posiadanie wszystkich w/w autokarów. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie wykazu sprzętu .., który powinien zostać przygotowany na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji - spełnia/nie spełnia

  III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, kiedy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, kiedy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełnić druk Formularz ofertowy lub przygotować ofertę ściśle wg wzoru - druku załączonego przez Zamawiającego - druk stanowi załącznik nr 1,2,3,4 do niniejszej specyfikacji. 2. Upoważnienie do podpisania oferty - wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio , nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 , i brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków , o których mowa w art. 24 ust. 1 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 5. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku (w przypadku postawienia przez zamawiającego warunków dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej). Odnośnie podmiotów zagranicznych: Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się powyższych dokumentów , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się następujące zmiany umowy 1.Zmiany adresu, konta itp. 2.zmiany trasy, kilometrażu i związana z tym zmiana ceny ogólnej zamówienia 3.po okresie 2 miesięcy od daty podpisania umowy możliwa jest obniżka lub podwyżka ceny związana ze zmianą ceny paliw

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fabianki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego: Gminny Zespół Oświaty w Fabiankach, 87-811 Fabianki lub za zaliczeniem pocztowym obejmującym koszty przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedzibie Zamawiajacego: Gminny Zespół Oświaty w Fabiankach pok. nr 8 Jawne otwarcie ofert nastąpi dnia 14.12.2010 o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiajacego jw. pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

V. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej – nie dotyczy

VI. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: A. Kurs do Publicznego Gimnazjum w Fabiankach i Szkoły Podstawowej w Cypriance.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kursy do Publicznego Gimnazjum w Fabiankach i Szkoły Podstawowej w Cypriance na trasach o łącznej długość 105km dziennie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: B. Kurs do Zespołu Szkół Publicznych w Nasiegniewie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kursy do Zespołu Szkół Publicznych w Nasiegniewie na trasach o łącznej długość 149km dziennie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: C. Kursy do szkoły w Fabiankach i Nasiegniewie autobusem dwudziesto miejscowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kursy do szkoły w Fabiankach i Nasiegniewie autobusem 20-to miejscowym na trasach o łącznej długość 60km dziennie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: D. Autobus Dodatkowy na dowóz dzieci z Liska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autobus dodatkowy na dowóz dzieci z Liska do Publicznego Gimnazjum w Fabiankach i Szkoły Podstawowej w Cypriance na trasie o łącznej długość 12km dziennie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało również opublikowane na stronach internetowych Portalu UZP w dniu 06.12.2010 r. pod numerem 349065-2010  - pokaż ogłoszenie

OGŁOSZENIE O WYNIKU PRZETARGU - pobierz (33kB) word


Wytworzył: Marek Migdał (6 grudnia 2010)
Opublikował: Sylwia Wnukiewicz (6 grudnia 2010, 14:39:10)

Ostatnia zmiana: Sylwia Wnukiewicz (17 grudnia 2010, 13:11:03)
Zmieniono: Wprowadzenie wyniku przetargu i usunięcie SIWZ

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 42359

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij